Ericsson sudjelovao u izradi izvještaja "5G i prilike za poslovne korisnike" MIT-a
Novi izvještaj Massachusetts Institute of Technology (MIT) Technology Review Insights, pod nazivom „5G i prilike za poslovne korisnike“ (engl. 5G and the Enterprise Opportunity), istražuje strategije pružatelja komunikacijskih usluga za izgradnju novih usluga i transformaciju svojih tehnoloških okolina kako bi ostvarili nove prihode na tržištu poslovnih korisnika.
U izvještaju, nastalom u suradnji s Ericssonom, rukovoditelji iz 9 vodećih pružatelja usluga daju svoju viziju kako najbolje iskoristiti prilike koje 5G nudi u segmentu poslovnih korisnika. Izvještaj daje prikaz stvarnih inicijativa, strategija i studija slučaja o tome kako operatori pružaju 5G i inovativna rješenja za poslovne korisnike, u suradnji s velikim ekosustavom partnera te koristeći prednosti operativnih sustava podrške, sustava poslovne podrške, tehnologije oblaka i umjetne inteligencije.
Glavni zaključci izvještaja:
Na tržištu poslovnih korisnika, pružatelji usluga se transformiraju iz pružatelja povezanosti u kreatore usluga za poslovne korisnike. IoT, softverski definirane mreže širokog područja (SD-WAN), oblak, automatizacija i više-pristupno edge računarstvo (eng. multi-access edge computing) imaju kritične uloge u vrijednosnim lancima kupaca. U budućnosti će većina usluga za poslovni sektor biti “off-the-shelf”, a ne prilagođene pojedinačnom kupcu.
Suradnja i ko-kreacija s partnerima u ekosustavu postale su minimalni ulog za pružatelje komunikacijskih usluga poslovnim korisnicima te oni grade strateška savezništva s integratorima sustava, pružateljima usluga oblaka, dobavljačima mrežne tehnologije i mnogim drugima.
5G kreira novi strateški imperativ za oblak. Otvorene arhitekture i strategije „prvo u oblaku“ su na prvom mjestu. Vodeći 5G operatori izvještavaju da više od polovine rada mreže i IT sustavi ostvaruju u oblaku.
Složenost usluga za poslovne korisnike je glavni pokretač automatizacije i umjetne inteligencije. Pružatelji komunikacijskih usluga gledaju na automatizaciju, podatke u stvarnom vremenu i umjetnu inteligenciju kao na nužne alate za upravljanje tom složenošću, sada i u budućnosti, za uklanjanje ručnih procesa i razvoj sve boljih sposobnosti predviđanja.
Izvor: https://www.ericsson.hr/20201023-mit-izvjestaj
[natrag na vijesti]
|