Na panel raspravi se razgovaralo o tome jesu li hrvatske pruge i luke dobro ucrtane na europskim kartama koridora i što se dodatno može učiniti da se ostvari bolji status, ali i prilika za modernizaciju.
U organizaciji Saveza za željeznicu i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), ovog je utorka, 13. prosinca, u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca u Zagrebu održana panel rasprava na temu “Hrvatska u željezničkoj mreži TEN-T i RFC koridora – jesmo li povezani s Europom?”. Na panelu su sudjelovali i predstavnici prijevoznika, upravitelja infrastrukture, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture te Odsjeka logistike i mobilnosti u Sveučilišnom centru Koprivnica - Sveučilište Sjever.
Tema panel rasprave bio je položaj RH na željezničkim koridorima, jesu li hrvatske pruge i luke dobro ucrtane na europskim kartama koridora, što nadležni čine da one ostvare što bolji status, a time i priliku za financiranje obnove i modernizaciju. U vrijeme dok se crtaju europske željezničke karte i priprema plan financiranja za sljedećih deset godina, EK raspravlja o amandmanu proširenja TEN-T mreže u Hrvatskoj. Tako EK predlaže da uz današnja dva koridora, kroz RH prolaze još dva bitna koridora koji povezuju međunarodnu komunikaciju između istoka i zapada Europe.
Sudionike sastanka pozdravili su Tonko Obuljen, predsjednik Vijeća HAKOM-a te Ante Klečina, predsjednik Saveza za željeznicu, a prezentacije na temu željezničkih koridora održali su predstavnici resornog ministarstva, HAKOM-a i Alpine – Western Balkan željezničkog teretnog koridora (RFC-10).