Search  English (United States) Hrvatski (Hrvatska)

innovative promotional partnershipArtificial Intelligence towards EU Multilingualism


UNTIL THE CONVENTION STARTS

 

Technical co-sponsorship

 
Download

 

 

 

Journals publishing selected
MIPRO papers

 

 

 

EVENTSNEWSPRESS
Kupnja putem mobilnih telefona mijenja maloprodajnu paradigmu

Istražujući dinamičnu maloprodajnu stvarnost, Ericssonov Consumer & IndustryLab objavio je izvještaj „Razvoj kupovine putem pametnih mobilnih telefona – dolazak pametnih pomoćnika“. Izvještaj opisuje kako povezanost pokreće dvije velike promjene u kupovnim navikama. Kontinuirani porast upotrebe pametnih telefona za plaćanje dobara i usluga vodi ka sljedećoj promjeni koja se tiče korištenja pomoćnika za kupnju.

Uskoro će se korisnici pametnih mobilnih telefona oslanjati na digitalne pomoćnike za podršku u kupnji, a paralelno kreće i upotreba pametnih kućnih zvučnika za automatizaciju rutinskih kupnji kućanskih potrepština. Odabir tipa pomoćnika za kupnju, bilo da se radi o kupnji osobnih predmeta ili kućanskih potrepština će uskoro postati važniji od same odluke o kupnji. Na primjer, 63 posto kupaca putem pametnih mobilnih telefona želi pomoć u usporedbi cijena – o čemu bi se mogao brinuti pomoćnik za kućne zalihe; 48 posto ih želi pomoć u olakšavanju odluka o kupnji za što bi se mogli brinuti osobni savjetnici za kupnju.

Izvještaj je pripremljen na temelju upitnika provedenog među naprednim korisnicima interneta u deset utjecajnih globalnih urbanih centara. Ispitanici predstavljaju samo djelić kupaca širom svijeta, ali su odabrani jer ih digitalna tehnologija koju koriste čini predvodnicima velikih promjena koje utječu na maloprodaju svugdje u svijetu.

- Premda su zanimljive same po sebi, dinamične promjene ponašanja kupaca trebaju razumjeti svi koji se bave 5G tehnologijama, pametnim domovima te IoT tehnologijom i umjetnom inteligencijom za krajnje kupce, izjavio je Michael Björn, voditelj istraživanja u Ericssonovom Consumer & IndustryLabu, i dodao: - Kad kupci počnu koristiti umjetnu inteligenciju za automatizaciju svakodnevne kupnje, stvorit će se potražnja za IoT senzorima kao i potreba za povezivanjem s kućanskim aparatima u domovima.

Digitalizacija kupnje također nameće pitanja vezana za budućnost fizičkih trgovina. Kupci očekuju da će PS/VS tehnologije imati sve prednosti fizičkih trgovina. Također, više od polovine vjeruje da će posljedica manjeg broja odlazaka ljudi u trgovine dovesti do porasta dostava u kuću. To ukazuje na budućnost maloprodaje koju pokreće povezanost; u pogledu digitalnog iskustva kupnje i u automatizaciji isporuka.

Ispitanici izazove također vide u davanju osobnih informacija, što dovodi do glavnog pitanja: do koje mjere se digitalnim pomoćnicima za kupnju može vjerovati i kakav će biti njihov utjecaj na potrošače?

Izvještaj se temelji na upitniku provedenom putem interneta početkom 2018. na 5048 naprednih korisnika interneta iz sljedećih gradova: Johannesburg, London, Mexico City, Moskva, New York, San Francisco, Sao Paulo, Šangaj, Sydney i Tokyo. Ispitanici u dobi od 15 do 69 godina odgovaraju profilu urbanih ranih korisnika tehnologije kojih je 50 milijuna u odnosu na ukupan broj od 180 milijuna koji žive u spomenutim gradovima.

Od ukupnog broja, 43 posto ispitanika kupuje na internetu putem mobilnih telefona, što znači da barem jednom tjedno za kupnju koriste svoje pametne mobilne telefone; 45 posto ispitanika svaki tjedan koristi digitalne glasovne pomoćnike, a čak 35 posto ih PS ili VS koristi barem jedno tjedno.


[back to events]
Friday, June 08, 2018



Dew Computing


A book on Dew Computing has been published


Springer has published a new book on Dew Computing as the entry level of the Dew-Fog-Cloud service hierarchy. 

 
MIPRO opening collaboration with:
  Public Administration
 

Previous events
 
Projects
 
Video

 

 
"MIPRO Gridvision" by Zorislav Šojat

Zorislav Šojat maintains Computer Science oriented pages, where many MIPRO Conference videos, interviews with scientists and other interesting material can be found: http://gridvision.irb.hr/

 
Columns
 
Patrons - random
HEP ZagrebSveučilište u ZagrebuSveučilište u RijeciFER ZagrebPomorski fakultet Rijeka