Traži  English (United States) Hrvatski (Hrvatska)

inovativno promotivno partnerstvoUmjetnom inteligencijom prema EU višejezičnosti

Tehničko kosponzorstvo

 
MIPRO 2021 - 44. međunarodni skup

WS2 - Uloga računalnih igara u obrazovanju

utorak, 28.9.2021 14:00 - 17:00, Online

 Virtualni događaj

Organizatori:

MIPRO i Laboratorij za dizajn programskih sučelja, internetske servise i videoigre (Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu)

Voditelji radionice:

Mario Konecki, Mladen Konecki (Fakultet organizacije i informatike, Varaždin), Mirko Sužnjević (Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb), Davor Švaić (Akademija dramske umjetnosti, Zagreb)

Kontakt:

Mario Koneckimkonecki@foi.hr (Fakultet organizacije i informatike, Varaždin)

O radionici:

Industrija računalnih igara postala je jedna od najznačajnijih industrija zabave, vrjednija od filmske i glazbene industrije. Iako je glavni fokus industrije računalnih igara zabava, postoje mnoga druga područja u kojima se računalne igre mogu koristiti. Jedno od ovih područja je upravo obrazovanje. Gemifikacija i primjena računalnih igara u nastavnom procesu mogu pozitivno utjecati na brzinu usvajanja nastavnog sadržaja i na motivaciju učenika i studenata. Cilj ove radionice je dati osvrt na važnost i mogućnosti korištenja računalnih igara u obrazovanju.

Radionica "Uloga računalnih igara u obrazovanju" održat će se u okviru savjetovanja "Računala u obrazovanju".

Očekivani ishodi radionice:

Neka od pitanja na koja će biti odgovoreno tijekom održavanja radionice su:

  1. Koliko vrijedi industrija računalnih igara?
  2. Kakvo je stanje industrije računalnih igara u Hrvatskoj?
  3. Koje su mogućnosti primjene računalnih igara u obrazovanju?
  4. Što je u Hrvatskoj napravljeno po pitanju popularizacije korištenja računalnih igara u obrazovanju?
  5. Koje su mogućnosti obrazovanja u području razvoja računalnih igara u Hrvatskoj?
  6. Koje su aktualne inicijative i projekti u području razvoja računalnih igara i obrazovanja u Hrvatskoj?
  7. Koji su primjeri dobre prakse i kako razviti edukativnu računalnu igru?
Ciljana publika:

Radionica je namijenjena nastavnicima, studentima i ostalim pojedincima zainteresiranima za industriju računalnih igara i primjenu računalnih igara u obrazovanju.

Radionica će biti održana na hrvatskom jeziku.

Prijava / Kotizacija:

Pristup radionici je slobodan.

 

Mjesto održavanja:

Opatija, sa 170 godina dugom turističkom tradicijom, vodeće je ljetovalište na istočnoj strani Jadrana i jedno od najpoznatijih na Mediteranu. Ovaj grad aristokratske arhitekture i stila već 170 godina privlači svjetski poznate umjetnike, političare, kraljeve, znanstvenike, sportaše, ali i poslovne ljude, bankare, menadžere i sve kojima Opatija nudi svoje brojne sadržaje. 

Opatija svojim gostima nudi brojne komforne hotele, odlične restorane, zabavne sadržaje, umjetničke festivale, vrhunske koncerte ozbiljne i zabavne glazbe, uređene plaže i brojne bazene i sve što je potrebno za ugodan boravak gostiju različitih afiniteta. 

U novije doba Opatija je jedan od najpoznatijih kongresnih gradova na Mediteranu, posebno prepoznatljiva po međunarodnim ICT skupovima MIPRO koji se u njoj održavaju od 1979. godine i koji redovito okupljaju preko tisuću sudionika iz četrdesetak zemalja. Ovi skupovi Opatiju promoviraju u nezaobilazan tehnološki, poslovni, obrazovni i znanstveni centar jugoistočne Europe i Europske unije općenito.


Detaljnije informacije se mogu potražiti na www.opatija.hr i www.visitopatija.com.

Download
 
Novosti o događaju
Trenutno nema novosti
 
Suorganizatori - nasumično
ENT ZagrebA1 HrvatskaEkonomski fakultet RijekaTehničko veleučilište u ZagrebuHATZ