Traži  English (United States) Hrvatski (Hrvatska)

inovativno promotivno partnerstvo
Novo: Prijava za radionice!

 

 

 

C4me instaliranje

 


 

 


Skenirajte ovaj QR kod s iPhoneom i vidjet ćete vezu na iTunes App Store, ako skenirate ovaj QR s Android uređajima, vidjet ćete vezu na Trgovinu Google Play, a također s uređajima sa sustavom Windows Phone. Postoji i jednostavna web verzija programa za korisnike s drugim vrstama uređaja, što pojednostavljuje proces C4me instalacije..


 

Svečano otvaranje
Plenarna istaknuta predavanja
Okrugli stolovi
Radionice
Savjetovanja
Seminari
Prezentacija tvrtke
Gostujući događaji
Izložba
HPC Bura
Download
 


 

 

DOGAĐANJAVIJESTIPRESS
Umjetna inteligencija u marketingu na skupu MIPRO 2019

U srijedu, 22. svibnja, na dan svečanog otvaranja 42. međunarodnog skupa MIPRO 2019, uz brojne zanimljive sadržaje izdvaja se keynote predavanje o budućnosti umjetne inteligencije (UI) u marketingu koje će izlagati prof. Luiz Moutinho.

Prof. Luiz Moutinho će kroz temu „Umjetna inteligencija u marketingu“ razmotriti umjetnu inteligenciju kao novu društvenu normu i njezin utjecaj na društvo kakvo danas poznajemo. U nastavku se govori o odnosima između umjetne inteligencije i ljudi, razdora i zabrinutosti uzrokovanih prisutnošću UI u različitim aspektima života ljudi i organizacija, s naglaskom na njezine utjecaje na marketing, tj. personalizaciju proizvoda, oglašavanje, društvene medije... Izložit će se prednosti koje donosi UI u baratanju sa stalno rastućom količinom potrošačkih podataka. Sljedeći dio prezentacije bavit će se utjecajem UI na oblikovanja budućnosti marketinga „kako će sve to biti sutra“. Na koncu će biti izložena očekivanja koja se odnosi na sve veću i kvalitetniju interakciju ljudi i UI te utjecaj UI na marketing temeljen na podacima.

Profesor marketinga Luiz Moutinho trenutačno je gostujući profesor na Sveučilištu Suffolk u Engleskoj te na Europskom sveučilištu i školi marketinga u Portugalu. Također je i izvanredni profesor na Poslijediplomskom poslovnom studiju Sveučilišta Južnog Pacifika u Suvi na Fidžiju. Od 2015. do 2017. godine bio je profesor pri Dublin City University poslovnoj školi u Irskoj gdje je uspostavio program biomarketinga i budućih istraživanja, prvi takvog sadržaja u svijetu. Doktorirao je 1982. godine u Engleskoj na Sveučilištu u Sheffieldu. Bio je redoviti profesor 29 godina na nekoliko fakulteta (Adam Smith poslovna škola, Sveučilište u Glagowu, Poslovna škola u Cardiffu, Koledž u Cardiffu Sveučilišta u Walesu, Državno sveučilište u Clevelandu, Sveučilište Sjeverna Arizona i Državno sveučilište u Kaliforniji). Godine 2017. stekao je titulu počasnog profesora (Professor Honoris Causa) na Sveučilištu za turizam i menadžment Skopje u Makedoniji.

Imao je priliku biti gostujući profesor na brojnim fakultetima u Kini, Litvi, Austriji, Danskoj, Sloveniji, Škotskoj, Engleskoj, Portugalu, Mađarskoj, Indoneziji, Tajvanu, Brazilu, Kolumbiji te na Fidžiju, Cipru i Novom Zelandu. Između 1987. i 1989. bio je voditelj doktorskih studija pri Konfederaciji škotskih poslovnih škola, kao i na Poslovnoj školi u Cardiffu između 1993. i 1996. godine. Također je od 1996. do 2004. godine bio voditelj doktorskih studija u području menadžmenta na Sveučilištu u Glasgowu. Glavni je urednik, a ujedno i inicijator, časopisa Journal of Modelling in Management (JM2) te zamjenik glavnog urednika časopisa Innovative Marketing Journal.

Jedno od primarnih područja akademskih istraživanja profesora Moutinha vezano je uz modeliranje procesa ponašanja potrošača. Tijekom godina je razvio velik broj konceptualnih modela u područjima kao što su procesi odabira turističke destinacije, automatizirano bankarenje, zaštita supermarketa i sl. Testiranje ovakvih modela istraživanja temeljeno je na primjeni različitih statističkih, računalnih i matematičkih tehnika modeliranja u rasponu od multidimenzionalnog skaliranja, multinomijalnog logit generaliziranog linearnog modela (GLMs) i LISREL modela do neuronskih mreža te modela simuliranog žarenja, genetičkih algoritama, memetičkih algoritama, neizrazite eng. fuzzy logike te ordered probit i tabu search modela. Druga područja istraživanja kojima se trenutno bavi su neuroznanost u marketingu, Algorithmic Self, EmoWear (nosiv uređaj koji detektira ljudske osjećaje), prognoziranje budućnosti u području marketinga, istraživanje budućnosti i sučelje čovjek-računalo.

Profesor Moutinho objavio je 34 knjiga, autor je više od 150 članaka u recenziranim akademskim časopisima, a član je uredničkih odbora za 52 međunarodna akademska časopisa. Citiran je preko 11700 puta, te njegov h-indeks iznosi 50, a i10-indeks 166 (prema podacima iz kolovoza 2018.). Dobitnik je brojnih nagrada za izvrsnost u akademskim istraživanjima u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kini i Portugalu.


[natrag na događanja]
20. prosinac 2018

 

Novosti
  • 7.5.2019

    Pokroviteljstvo Kolinde Grabar-Kitarović nad 42. skupom MIPRO 2019

     
     

    Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović prihvatila je pokroviteljstvo nad 42. međunarodnim ICT skupom MIPRO 2019 koji će se održati od 20. do 24. svibnja ove godine u Opatiji. [više]

     

  • 7.5.2019

    Ministrica znanosti i obrazovanja prof.dr.sc. Divjak na skupu MIPRO 2019

     
     

    Ministrica znanosti i obrazovanja prof.dr.sc. Blaženka Divjak u sklopu prezentacije rezultata projekta Hrvatske zaklade za znanost HigherDecision na skupu MIPRO 2019 održat će u četvrtak 23. svibnja plenarno keynote predavanje „Strateško planiranje u visokom obrazovanju i znanosti“. [više]

     

  • 25.4.2019

    Otvorena rasprava o strategiji i programu MIPRO-a

     
     

    U srijedu 20. ožujka na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu održan je zajednički sastanak pokrovitelja, sponzora i ostalih suradnika koji je vodio dr.sc. Miroslav Poljak, predsjednik MIPRO-a. [više]

     

  • 25.4.2019

    Informacije o radu zajedničke sjednice Predsjedništva i Savjeta MIPRO-a

     
     

    Na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu 27.veljače  održana je Zajednička sjednica Predsjedništva i Savjeta MIPRO-a, koju je vodio predsjednik Udruge dr. sc. Miroslav Poljak. zajedno sa predsjednikom Savjeta prof. dr. Slavkom Vidovićem. [više]

     

  • 25.4.2019

    Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) postala skupni član MIPRO-a

     
     

    Temeljem dogovora o budućoj suradnji Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) postala je novi skupni član MIPRO-a. [više]

     

  • 26.2.2019

    Održana 11. sjednica Predsjedništva MIPRO-a

     
     

    U srijedu 30. siječnja ove godine, u Bijeloj vijećnici Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, održana je 11. sjednica Predsjedništva, kojoj su prisustvovali Miroslav Poljak, Karolj Skala, Petar Biljanović i Andrea Budin. Kako su bila  prisutna četiri člana, odlučeno je da će na temelju diskusije na ovoj sjednici, predloženi zaključci dodatno verificirati  elektroničkoj sjednici Predsjedništva. [više]

     

 
Kolumne
 
Suorganizatori - nasumično
UNIPUT-HT ZagrebHEP ZagrebSveučilište u ZagrebuSveučilište u Rijeci