Budućnost tehnologija i umjetne inteligencije u menadžmentu i marketingu
Nova radionica na skupu MIPRO 2019
U sklopu 42. skupa MIPRO 2019 predviđeno je održavanje nekoliko radionica. Prof. Luiz Moutinho vodit će radionicu „Budućnost tehnologija i umjetne inteligencije u menadžmentu i marketingu“.
Ova radionica bavi se sve bržim napretkom tehnologija - posebno u području umjetne inteligencije - koje donose brojne promjene u globalnoj inovacijskoj ekonomiji te koristi društvu, ali ponekad mogu izazvati i nove rizike. Sve veća složenost tehnologije može predstavljati izazove u razumijevanju njezina utjecaja u svakodnevnom životu ljudi i relevantnim industrijama, npr. u marketingu. Naime, „normalno“ je prošlost u marketinškoj areni! Stara paradigma - tvrtke proizvode, trgovci razgovaraju, potrošači slušaju pa slijedi prodaja - ustupila je mjesto ekonomiji u kojoj klijenti stvaraju, marketinške strategije uključuju dvosmjerne interakcije, a ponude proizvoda dolaze na tržište putem nepoznatih kanala za koje se do prije par godina nije niti čulo. Inovativne tehnologije koje se izuzetno brzo razvijaju te značajno i duboko mijenjaju svijet.
Radionica će razmotriti budućnost tehnologija i njihov utjecaj na živote i dobrobit ljudi i organizacija, građana i potrošača. Naučit će sudionike da predvide, prilagode i pokrenu kreativne promjene kako bi potrošačima pružili inovativni odnos koji je vrijedan njihove pažnje te da dobit ima više različitih dimenzija.
Ova radionica previđena je u trajanju od 6 sati raspodijeljenih u dva dana (ponedjeljak od 15 - 18 sati i utorak od 9 - 12 sati). Radionica se temelji na predavanjima s visokom razinom sudjelovanja sudionika,a na njoj će se primjenjivati pristupi „Učenje putem otkrivanja“ i „Učenje temeljeno na problemu“, uz snažnu potporu i angažman predavača, a svi će sudionici aktivno doprinijeti procesu učenja.
Profesor marketinga Luiz Moutinho trenutačno je gostujući profesor na Sveučilištu Suffolk u Engleskoj te na Europskom sveučilištu i školi marketinga u Portugalu. Također je i izvanredni profesor na Poslijediplomskom poslovnom studiju Sveučilišta Južnog Pacifika u Suvi na Fidžiju. Od 2015. do 2017. godine bio je profesor pri Dublin City University poslovnoj školi u Irskoj gdje je uspostavio program biomarketinga i budućih istraživanja, prvi takvog sadržaja u svijetu. Doktorirao je 1982. godine u Engleskoj na Sveučilištu u Sheffieldu. Bio je redoviti profesor 29 godina na nekoliko fakulteta (Adam Smith poslovna škola, Sveučilište u Glasgowu, Poslovna škola u Cardiffu, Koledž u Cardiffu Sveučilišta u Walesu, Državno sveučilište u Clevelandu, Sveučilište Sjeverna Arizona i Državno sveučilište u Kaliforniji).
Profesor Moutinho objavio je 34 knjiga, autor je više od 150 članaka u recenziranim akademskim časopisima, a član je uredničkih odbora za 52 međunarodna akademska časopisa. Citiran je preko 11700 puta, te njegov h-indeks iznosi 50, a i10-indeks 166 (prema podacima iz kolovoza 2018.). Dobitnik je brojnih nagrada za izvrsnost u akademskim istraživanjima u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kini i Portugalu. [natrag na događanja]
|