Search  English (United States) Hrvatski (Hrvatska)

innovative promotional partnershipArtificial Intelligence towards EU Multilingualism

Technical co-sponsorship

 
Download

 

 

 

Journals publishing selected
MIPRO papers

 

 

 

EVENTSNEWSPRESS
Umjetna inteligencija u marketingu na skupu MIPRO 2019

U srijedu, 22. svibnja, na dan svečanog otvaranja 42. međunarodnog skupa MIPRO 2019, uz brojne zanimljive sadržaje izdvaja se keynote predavanje o budućnosti umjetne inteligencije (UI) u marketingu koje će izlagati prof. Luiz Moutinho.

Prof. Luiz Moutinho će kroz temu „Umjetna inteligencija u marketingu“ razmotriti umjetnu inteligenciju kao novu društvenu normu i njezin utjecaj na društvo kakvo danas poznajemo. U nastavku se govori o odnosima između umjetne inteligencije i ljudi, razdora i zabrinutosti uzrokovanih prisutnošću UI u različitim aspektima života ljudi i organizacija, s naglaskom na njezine utjecaje na marketing, tj. personalizaciju proizvoda, oglašavanje, društvene medije... Izložit će se prednosti koje donosi UI u baratanju sa stalno rastućom količinom potrošačkih podataka. Sljedeći dio prezentacije bavit će se utjecajem UI na oblikovanja budućnosti marketinga „kako će sve to biti sutra“. Na koncu će biti izložena očekivanja koja se odnosi na sve veću i kvalitetniju interakciju ljudi i UI te utjecaj UI na marketing temeljen na podacima.

Profesor marketinga Luiz Moutinho trenutačno je gostujući profesor na Sveučilištu Suffolk u Engleskoj te na Europskom sveučilištu i školi marketinga u Portugalu. Također je i izvanredni profesor na Poslijediplomskom poslovnom studiju Sveučilišta Južnog Pacifika u Suvi na Fidžiju. Od 2015. do 2017. godine bio je profesor pri Dublin City University poslovnoj školi u Irskoj gdje je uspostavio program biomarketinga i budućih istraživanja, prvi takvog sadržaja u svijetu. Doktorirao je 1982. godine u Engleskoj na Sveučilištu u Sheffieldu. Bio je redoviti profesor 29 godina na nekoliko fakulteta (Adam Smith poslovna škola, Sveučilište u Glagowu, Poslovna škola u Cardiffu, Koledž u Cardiffu Sveučilišta u Walesu, Državno sveučilište u Clevelandu, Sveučilište Sjeverna Arizona i Državno sveučilište u Kaliforniji). Godine 2017. stekao je titulu počasnog profesora (Professor Honoris Causa) na Sveučilištu za turizam i menadžment Skopje u Makedoniji.

Imao je priliku biti gostujući profesor na brojnim fakultetima u Kini, Litvi, Austriji, Danskoj, Sloveniji, Škotskoj, Engleskoj, Portugalu, Mađarskoj, Indoneziji, Tajvanu, Brazilu, Kolumbiji te na Fidžiju, Cipru i Novom Zelandu. Između 1987. i 1989. bio je voditelj doktorskih studija pri Konfederaciji škotskih poslovnih škola, kao i na Poslovnoj školi u Cardiffu između 1993. i 1996. godine. Također je od 1996. do 2004. godine bio voditelj doktorskih studija u području menadžmenta na Sveučilištu u Glasgowu. Glavni je urednik, a ujedno i inicijator, časopisa Journal of Modelling in Management (JM2) te zamjenik glavnog urednika časopisa Innovative Marketing Journal.

Jedno od primarnih područja akademskih istraživanja profesora Moutinha vezano je uz modeliranje procesa ponašanja potrošača. Tijekom godina je razvio velik broj konceptualnih modela u područjima kao što su procesi odabira turističke destinacije, automatizirano bankarenje, zaštita supermarketa i sl. Testiranje ovakvih modela istraživanja temeljeno je na primjeni različitih statističkih, računalnih i matematičkih tehnika modeliranja u rasponu od multidimenzionalnog skaliranja, multinomijalnog logit generaliziranog linearnog modela (GLMs) i LISREL modela do neuronskih mreža te modela simuliranog žarenja, genetičkih algoritama, memetičkih algoritama, neizrazite eng. fuzzy logike te ordered probit i tabu search modela. Druga područja istraživanja kojima se trenutno bavi su neuroznanost u marketingu, Algorithmic Self, EmoWear (nosiv uređaj koji detektira ljudske osjećaje), prognoziranje budućnosti u području marketinga, istraživanje budućnosti i sučelje čovjek-računalo.

Profesor Moutinho objavio je 34 knjiga, autor je više od 150 članaka u recenziranim akademskim časopisima, a član je uredničkih odbora za 52 međunarodna akademska časopisa. Citiran je preko 11700 puta, te njegov h-indeks iznosi 50, a i10-indeks 166 (prema podacima iz kolovoza 2018.). Dobitnik je brojnih nagrada za izvrsnost u akademskim istraživanjima u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kini i Portugalu.


[back to events]
Thursday, December 20, 2018
Dew Computing


A book on Dew Computing has been published


Springer has published a new book on Dew Computing as the entry level of the Dew-Fog-Cloud service hierarchy. 

 
MIPRO opening collaboration with:
  Public Administration
 


Previous events
 
Projects
 
Video

 

 
"MIPRO Gridvision" by Zorislav Šojat

Zorislav Šojat maintains Computer Science oriented pages, where many MIPRO Conference videos, interviews with scientists and other interesting material can be found: http://gridvision.irb.hr/

 
Columns
 
Patrons - random
Ekonomski fakultet RijekaTehničko veleučilište u ZagrebuHATZUNIPUT-HT Zagreb