RoboGirls - Osnaživanje djevojaka u STEAM-u kroz robotiku i kodiranje
Podzastupljenost žena u području znanosti, tehnologije, inženjerstva, umjetnosti i matematike (STEAM) glavno je područje zabrinutosti edukatora i istraživača proteklih 50 godina, a prema statistikama, u STEAM su i dalje uključeni pretežito muškarci.
Projekt iz programa ERASMUS+, "Osnaživanje djevojaka u STEAM-u kroz robotiku i kodiranje – RoboGirls", usredotočen je na izgradnju kapaciteta učitelja i edukatora za organizaciju i provedbu inovativnih praktičnih STEAM aktivnosti i događaja (kao što su planovi lekcija, radionice, tematski školski dani) uz upotrebu robotike i kodiranja, a s ciljem umanjivanja rodnih razlika.
Kako bi se potaknula aktivna uloga djevojaka u digitalnom dobu, potrebno ih je osnažiti, potaknuti i aktivno uključiti u digitalne tehnologije čime će se poboljšati njihovo samopouzdanje u tom području te ih se potaknuti da i u budućnosti slijede karijeru u ovom području. U tu će sverhu konzorcij projekta RoboGirls razviti inovativni pedagoški materijal, dinamičke resurse, igrificirane alate te organizirati i implementirati niz kombiniranih treninga, događaja i implementacija za nastavnike i studente.
FER je koordinator projekta RoboGirls, a doc. dr. sc. Ana Sović Kržić je voditeljica projektnog konzorcija koji se sastoji od šest institucija iz pet država (Cipar, Grčka, Španjolska, Irska i Hrvatska). Projekt je započeo u prosincu 2020. i traje dvije godine. Uvodni sastanak partnera održan je virtualno 17. prosinca 2020., uz nadu da će sljedeći sastanak biti moguće organizirati uživo u Madridu.
Izvor: https://www.fer.unizg.hr/novosti?@=2t2e9#news_94045
[natrag na vijesti]
|