Traži  English (United States) Hrvatski (Hrvatska)

inovativno promotivno partnerstvoROBOTIKA – budućnost tehnološkog svijeta

 

 

 


  • Rok za dostavu sažetaka:
    1. lipnja 2020.
  • Rok za dostavu radova:
    1. lipnja 2020.
  • Rok za konačnu recenziju:
    22. lipnja 2020. 

 

Download
 


 

 

DOGAĐANJAVIJESTIPRESS
"Uloga računalnih igara u obrazovanju" - najava radionice u okviru skupa MIPRO 2020

Želite li saznati nešto više o računalnim igrama u obrazovanju, pozivamo Vas da posjetite radionicu "Uloga računalnih igara u obrazovanju" na ovogodišnjem skupu MIPRO.

Industrija računalnih igara postala je jedna od najznačajnijih industrija zabave, vrjednija od filmske i glazbene industrije. Iako je glavni fokus industrije računalnih igara zabava, postoje mnoga druga područja u kojima se računalne igre mogu koristiti. Jedno od ovih područja je upravo obrazovanje. Gemifikacija i primjena računalnih igara u nastavnom procesu mogu pozitivno utjecati na brzinu usvajanja nastavnog sadržaja i na motivaciju učenika i studenata. Cilj ove radionice je dati osvrt na važnost i mogućnosti korištenja računalnih igara u obrazovanju.

U okviru radionice bit će prezentirana dva informatička proizvoda za pomoć učenicima i studentima u procesu obrazovanja: adaptabilni sustav za poučavanje sviranja seta bubnjeva i inteligentni asistent za pomoć studentima u procesu učenja programiranja, ali i drugih predmeta od interesa. Prokomentirat će se trenutačno stanje industrije računalnih igara u Hrvatskoj i raspravit će se o aktualnim i nadolazećim projektima vezanima za obrazovanje u području razvoja računalnih igara. Bit će prikazano i nekoliko izrađenih računalnih igara, u kontekstu obrazovnog procesa.

Neka od pitanja na koja će biti odgovoreno tijekom održavanja radionica su:

  1. Koliko vrijedi industrija računalnih igara?
  2. Kakvo je stanje industrije računalnih igara u Hrvatskoj?
  3. Koje su mogućnosti primjene računalnih igara u obrazovanju?
  4. Što je u Hrvatskoj napravljeno po pitanju popularizacije korištenja računalnih igara u obrazovanju?
  5. Koje su mogućnosti obrazovanja u području razvoja računalnih igara u Hrvatskoj?
  6. Koje su aktualne inicijative i projekti u području razvoja računalnih igara i obrazovanja u Hrvatskoj?
  7. Koji su primjeri dobre prakse i kako razviti edukativnu računalnu igru?

Tijekom radionice bit će organizirana i nagrada igra za sve sudionike (prva nagrada: pametni telefon).

Radionica "Uloga računalnih igara u obrazovanju" održat će se u okviru savjetovanja "Računala u obrazovanju". Organizatori radionice su: doc. dr. sc. Mario Konecki, dr. sc. Mladen Konecki i prof. art. Davor Švaić. Datum i vrijeme održavanja radionice bit će objavljeni naknadno.


[natrag na događanja]
20. ožujak 2020
Suorganizatori - nasumično
IRB ZagrebHAKOMKončar Elektroindustrija ZagrebENT ZagrebA1 Hrvatska